• Trajanje projekta (mjeseci): 6 mjeseci
  • Lokacija projekta: Ljubuški

U ZDRAVOM TIJELU ZDRAV DUH

Djecu, kao i odrasle, sve više privlače digitalni uređaji poput pametnih telefona, tableta i televizora tako da nam se ponekad čini kako su ekrani ne samo postali sastavni dio svakodnevnog života, već i nekontrolirano preuzeli životne aktivnosti i njima upravljaju. Međutim nekontrolirana i prekomjerena izloženost ekranima uzrokuje i negativne i neželjene posljedice na psihofizički rast i razvoj djece kao što su digitalni autizam, pretilost ili nerazvijena ili slabo razvijena gruba i fina motorika. Umjereno korištenje ekrana i ravnoteža s drugim aktivnostima ključni su za zdravlje djece. Roditelji bi trebali biti svjesni potencijalnih rizika i educirati se o pravilnom upravljanju vremenom provedenim pred ekranima. Kroz projektne aktivnosti želimo djecu potaknuti, ovisno o uzrastu, ptem savjetovanja, razgovora, likovnih radionica i športskih natjecanja na razmišljanje o važnosti brige za svoje zdravlje kao i o učinkovitom upravljanju i korištenju tehnologija.
Ciljevi (opći i specifični):
Opći cilj: Doprinjeti zdravom psihofizičkom rastu i razvoju djece predškolske dobi Specifični cilj: Osvjestiti djecu koja pohađaju Dječiji vrtić Petar Pan Ljubuški o važnosti brige o vlastitom psihofizičkom rastu i razvoju te potaknuti na razlikovanje pravilne od nepravilne uporabe informacijskih tehnologija
Ciljne skupine:
Djeca koja pohađaju Dječji vrtić Petar Pan Ljubuški i njihovi odgajatelji
Očekivani rezultati:
  • 1. Osposbljen i opremljen vanjski prostor Dječjeg vrtića Petar Pan
  • 3. Provesti natjecanja kroz likovne i športske radionice
  • 2. Održane 4 radionice o važnosti zdravog načina života i zdrave prehrane
  • -
Glavne aktivnosti:
1.1 Pripremiti sigurnosnu podlogu u vanjskom djelu Dječjeg vrtića Petar Pan Ljubuški 1.2 Nabaviti potrebnu opremu i repromaterijal potreban za radionice 2.1 Pripremiti plan održavanja radionica ovisno o uzrasnim skupinama 2.2 Savjetovati roditelje o negativnom utjecaju prevelike i nekontrolirane uporabe informacijskih tehnologija kod djece vrtićke dobi 2.3 Upoznati djecu s načinom ponašanja i pravilima prilikom održavanja radionica 3.1 Organizirati likovne radionice u vanjskom djelu vrtića 3.2 Organizirati sportska natjecanja u vanjskom djelu vrtića 3.3 Prikupiti zapažanja djece o provedenom vremenu u likovnim i športskim radionicama
Projekt će doprinijeti ispunjavanju sljedećih ciljeva i prioriteta: Prioritet 2.2. Povećati kvalitetu i konkurentnost obrazovanja i uskladiti obrazovanje s potrebama tržišta rada
Sektor: Obrazovanje
Procijenjena vrijednosti (KM) 7. 500,00 KM
Vlastito finansiranje u % 33,33% (2. 500,00 KM)
Izvori finansiranja Domaći: -
Strani: -