• Trajanje projekta (mjeseci): 12
  • Lokacija projekta: Grude, Široki Brijeg, Posušje i Ljubuški

Promocija ŽZH kao turističke i poslovno privlačne regije

Projekt '' Promocija ŽZH kao turističke i poslovno privlačne regije'' predstavlja značajan instrument marketinga u turizmu i poslovnoj djelatnosti. Odnosi se na razvoj aktivnog i ruralnog turizma, integraciju poljoprivrede te razvoj malog obiteljskog smještaja. Još uvijek nije uspostavljen institucionalni okvir za promociju i upravljanje razvojem turizma. Za sada ne postoji turistička zajednica na razini Županije Zapadnohercegovačke pa je Ured Vlade ŽZH za europske integracije preuzeo aktivnu ulogu u promociji županije i turističke ponude. Trenutno, na lokalnoj razini turistička zajednica postoji jedino u Ljubuškom. S ciljem razvoja turizma u ŽZH kreiran je strateški i zakonodavni okvir kako bi se nepredvidiva turistička i poslovna pažnja usmjerila u željenom smjeru. U kontekstu razvoja turizma i poslovne regije važana je Strategija ruralnog razvitka ŽZH te Zakon o tuzirmu ŽZH iz 2019. godine . Ključna područja djelovanja u okviru ove razvoje mjere su: izrada plana promocije i marketing plana ŽZH, program potpore organizaciji turističkih i promotivnih događaja ŽZH te program potpore organiziranim nastupima na sajmovima i festivalima u BiH I inozemstvu. Krajni rezultat provedbe ove mjere je povećanje broja dolazaka turista i posjetitelja.
Ciljevi (opći i specifični):
Opći cilj: povećati broj dolazaka i dužine boravka turista i posjetitelja u ŽZH Specifični cilj: unaprijediti kvaitetu promocije turizma u ŽZH
Ciljne skupine:
turistički djelatnici i stanovništvo ŽZH
Očekivani rezultati:
  • 1. unaprijeđena promocija turizma u ŽZH
  • 2. Povećan broj kulturno organiziranih događaja u ŽZH
  • 3. ŽZH promovirana izvan granica BiH
  • /
Glavne aktivnosti:
A1/ 1.1.: izrada promotivnog materijala 1.2. izrada web stranice, bilboardi i portali 1.3. umrežavanje i suradnja s turističkim agencijama A2/ 2.1. street food fest 2.2. sommelierstvo (manifestacije kušanja vina) A3/ 3.1. izlaganje na dva međunarodna sajma
Projekt će doprinijeti ispunjavanju sljedećih ciljeva i prioriteta: STRATEŠKI CILJ 1: Ekonomski razvijena županija
Prioritet 1.3. Razviti turističku ponudu i promovirati Županiju
Sektor: Turizam
Procijenjena vrijednosti (KM) 256.640
Vlastito finansiranje u % 10%
Izvori finansiranja Domaći: Ministarstvo gospodarstva ŽZH
Strani: RH